Webnoloji Weblog

Webnoloji.Com Blog

Video – Kriz: Başbakan Erdoğan Davos Panelinde Filistin Hususunda Peres’i Mat Edip Forumu Terk Etti

Posted by enginata 29 Ocak, 2009

Sen şimdi İsrail’deki Türkiye boykotlarını gör. Umarım bizim millet de uyanır da 869‘un önemini anlar.

Davos’ta Unutulmayacak Söz: “Siz öldürmeyi çok iyi bilirsiniz!!!”

18 Yanıt to “Video – Kriz: Başbakan Erdoğan Davos Panelinde Filistin Hususunda Peres’i Mat Edip Forumu Terk Etti”

  1. ilk defa böyle bir başbakan, helal olsun aslanım yanındayız, durmak yok yola devam

  2. Ömer Solak said

    Tek diyceğim bu tepkiyle birlikte Tayip Erdoğan’ın gözümde iki kat büyüdüğüdür. Diğer siyasi liderlerin miskin miskin oturup zirve sonrası kınama gibi aciz bi harekette bulunacaklarını düşünüyorum.Tayip Erdoğan gerçek bir lider…

  3. ilker said

    kardeşim ben sayın erdoğanı siyasi olarak desteklemiyorum ancak helal olsun bee 20 yıldır deniz baykal ın yapamadığı mertliği yaptı

  4. ilker said

    diğerleri baksında dünya siyasetinde nasıl konuşulur öğrensin bu işte osmanlı tokatı

  5. yasamkadin said

    Başbakandan Allah Razı olsun .

  6. faruk said

    vallahi benim başbakanın işte budur bu görüş dünyada hiç bir başbakanın yapamıyacagı bi davranış biçimidir o dengesiz modoretör midir nedir serefsiz adam işine gejmeyince bizi susturmak istedi ama erdoğan buna kanmadı ve postayı koydu kasımpaşalı eli maşalı kimse yaklaşmasın yanar vallahi muhalifet olsa yalakalıktan geri kalmazlardı kahrolsun perez khrolsun israil

  7. aydın said

    EVET NE GÜZEL SERT KONUŞTU AMAAA AMAAA ŞU İÇİMİZDE 25 YILLIK TERÖRİST VE YANDAŞLARINA OSMAN BAYANDEMİR DENEN O H.Y.R A ŞİMDİYE KADAR NE DEMİŞ Kİ BİZ DUYMADIK ONLAR DA İNSAN YA BİZİM ŞEHİTLERİMİZ ONLAR İÇİN BİZ HALA UYUYALIMMI….???

  8. aydın said

    HAKINI DA YEMİYELİM DİĞER LİDERLER BU ERDEMİDE GÖSTEREMEZDİ

  9. cenap said

    İŞTE BU YAA İŞTE BU Olması gerekeni yaptı Tayyip Bey bravo
    Ne güzel onlar zırlasın Türkiye’den ses çıkmasın nerede bu yoğurdun bolluğu

  10. sinan akerik said

    osmanlı tokatı budur.allah razı olsun başbakanım.seni boşuna ölürcesine desteklemediğimizi herkes bilsin.

  11. nehir said

    süper ya, ben bu adamı çok seviyorum,agzına saglık başbakanım, durmak yok yola devam

  12. Ercan KARAHAN said

    Dikkat ettiniz mi bilemem, Arap Birliği Genel Sekreteri Amr Musa, BM nin ne işe yaradığı belli olmayan Genel sekreteri Ban Ki Moon’un el işaretiyle yerine oturuyor. Bir Arap olarak orayı terketme erdemini gösteremiyor. İşte satılmış arap liderlerinin vaziyeti budur.. Batı isteklerine uyumlu saygıdeğer(!) liderler!!!

  13. ADNAN said

    olsa olsa bu kadar olur iki yüzlü abd ve ab ülkeleri anlasın türkün bakışını!!!!!!

    TEBRİK EDİYORUM SAYIN BAŞBAKANIMIZI

  14. CAN said

    Sevgili Başbakanım!
    Sizi canı gönülden destekliyoruz ve varlığınızla gurur duyuyoruz. İyi ki varsınız. Sizin gibi lidere gerçekten çok ihtiyacımız vardı…

  15. Cok güzel ya.
    Türkiye nerden nereye geldi.
    Ecevit ne yapardi diye cok merak ediyorum acikcasi.

    Allah Basbakanimizi her türlü sikintidan, beladan ve kazadan korusun! (amin)

    selametle!

  16. sevde said

    bu ne cesaret be kimsenin yapamadığını yapmış helal olsun eeeee deniz baykalda görsün bakalım öyle sadece arkadan konuşmakla olmaz yiyosa erdoğanın yaptığını yapsın….

  17. sevde gür said

    yine ben sevde birşey unutmuşum da .ben varya hayatımda böyle başbakan görmedi burdan inşallah beni dua ;sakın haa istifa etmeyi türkiyenin sizin gibilere ihtiyacı var:)

  18. emre said

    ben sadece genclık kolları mah baskanıyım ak partıde gece bana haber geldı o gece sabah işe gıtmeme rahmen gıttım hava lımanına ama varya adam mukemmel posta koydu helala olsun ben bır kez daha onun teskılatında bır mah sahıp çıkıtgım ıcn onun catsının altında gercekten gurur duyuyorum bana deseler her gun basbabakanın tişörtuyle gezceksınız bir an tedeturum etmem onun ıcın herkesden r.edıyorum gıdın ve partınıze sahıp çıkın teskılatta gorevler alın ben esenlerde gorev alıyorum adım emre sulun eger bır gun yolunuz duserse cıkın partımıze cayımızı ıcın hassayıtenız ıcın teskkur ederım

Bir Cevap Yazın

 
