Webnoloji Weblog

Webnoloji.Com Blog

Boykot Yapacaklara: İsrail Ürünleri Nelerdir?

Posted by enginata 21 Ocak, 2009

İsrail’e doğrudan yada dolaylı olarak gelir sağlayan şirketleri bir liste yapmayı düşünüyordum. Çünkü internette gezdiğim sitelerde aldığım e-postalarda bazı ürünler yanlış, bazıları ise eksik yada fazla olarak yazılmıştı. Kimi siteler ise daha önceki yazılarımdan birinde de bahsettiğim gibi para derdine düşmüş, sitenin her biyanına reklamları yerleştirmişti.

Kimileri ise bu ürünlerin Türkiye’deki satıcılarının zor duruma düşeceğini onların da işsiz kalacağından bahsediyordu. Ben onu bunu bilmem, 869 derim başka birşey de demem. E tabiki Türk üretimi uçak yok diye de uçağa binmemezlik etmeyeceğiz. Yada dandik yan sanayi ürünlerini alıp, uyanık geçinen piyasa katliamcılarını ihya etmeyeceğiz. Burada ince olduğu kadar da vicdani bir çizgi var diye düşünüyorum. Onu da herkes kendi bilir.

Tüm bu bahsettiklerim yüzünden biraz farklı bir iş yapmak istedim.

Ve aşağıdaki bağlantıları sizlerle paylaşmayı uygun gördüm.

http://israil.start.web.tr/
http://www.vahdet.com.tr/filistin/dosya2/0389.html
http://home.pacbell.net/halnet/Boycott%20Israeli%20Products%20Campaign.htm

Bu bağlantıları her sitede bulamayacağınızı düşünüyorum. Umarım faydalı olur.

2 Yanıt to “Boykot Yapacaklara: İsrail Ürünleri Nelerdir?”

  1. enginata said

    Bugün Trabzon Coca-Cola merkez bayisinde çalışan bir dağıtımcı ile konuştum. Geçen hafta 700 koli satmış, bu hafta ise sadece 80.

  2. şevket said

    eeee vurursan mazlum bir ülke olan filistini işte böyle olur türkiye’ye artık birşey satamıyacaksınız

Bir Cevap Yazın

 
