Webnoloji Weblog

Webnoloji.Com Blog

İsrail Ürünlerini Boykot Eden Yabancı Siteye (Beyinlerde Kalan) Erişim Yasağı

Posted by enginata 20 Ocak, 2009

Bu İsrail canımı çok sıkmaya başladı ama malesef bizim mahallede hiç israilli yok.

Neyse konuyu dağıtmayayım. Blog’a birkaç yazı eklemek için İsrail’in yurt dışında protesto edildiği siteleri gezerken bir tanesinin yasaklı olduğunu gördüm. Yasaklı olan site www.inminds.com. İşin komik tarafı sitenin birebir kopyası olan www.inminds.co.uk yasaklı değil🙂

Hangi amaca hizmet etmek için yasaklandığını araştırmak istediğimde ise buradaki listeden birkaç site gezdim. Nedenini az çok anladım ama bununla ilgili fikrimi paymaşmayı düşünmüyorum.

Sadede gelirsek; buradaki örnekte de olduğu gibi internet yasaklarının ne kadar etkili olduğunu rahatlıkla görebiliyoruz.  Hatta google’da yasaklı sitelere giriş yazınca 255bin sonucun gelmesi, (ki farklı varyasyonlar ile bu sayı artacaktır) hadi hepsini geçtim Başbakan’ın bile yasaklı youtube’a girdiğini söylemesi yasağın sadece beyinlerde kaldığını bize gösteriyor.

Bir Cevap Yazın

 
