Webnoloji Weblog

Webnoloji.Com Blog

İnternette Dolaşan Sahte E-Postalara İNANMAYIN!

Posted by enginata 7 Aralık, 2008

Haftada 3-5 Kez aşağıdaki gibi e-posta geliyor. Uyarıyorum diyorum yalan iletme yine aynı kişiden geliyor. Bir arkadaş e-postasında aşağıdaki gibi özetlemiş, bana da yayınlamak düştü.

1. Bir yere üye olduğunuz için fidan dikilmez!

2. Bir yerde oy kullandığınız için Türkiye’de bir
kanun teklifi yasalaşmaz!

3. Bir maili 10 kişiye gönderirseniz dileğiniz yerine
gelmez!

4. Bir maili ne kadar çok kişiye gönderirseniz o maili
microsoft veya aol gibi büyük firmalar takip edip o kadar
para yardımı falan yapmaz!

5. Evet bunu da gördük : Microsoft servetini falan
dağıtmıyor arkadaşlar!

6. LC Waikiki satılmadı!

7. Domino’s Pizza domuz yağı/eti kullanmıyor!

8. Gerçekte yardım bekleyen yanan bir çocuk yok. Varsa da
aynı çocukgeçen sene zaten bir kez yanmıştı!

9. Hastanede kan bekleyen öyle bir vatandaşımız yok!

10. Kokakolayı tersten okuyup yorumlayabilen arkadaşlarımızı da
ödüllendirmek istiyoruz.

11. Doları katlayınca pentagonun yanmış resmi oluyormuş. Az daha
katlayınca ikiz kulelerin yanmış şekli çıkıyormuş. Evet arkadaşlar
bunu da gördük ki dolar, pentagon ve ikiz kulelerin inşasından
çokdaha önce şu andaki halini almış

12. Bu maili sana yollayana da yolla. Dostluğumuz
pekişsin diyenlere sesleniyorum. Aynı maili göndermeyin.
Başka şey yollayın kardeşim!

13. Nike logosunda aslında Allah yazısı gizliymiş. Biz baktık.
Göremedik🙂

14. Türk polisi e-posta trafiğini takip etmiyor!

15. Sinemada koltuğumuzun altına aids virüsü taşıyan iğne
yerleştirebilen psikopat arkadaşlarımız varmış. Bu kişilerin
devlet tarafından halk eğitim merkezlerinde el sanatları
alanında hoca olarak istihdam edilmelerini istiyoruz.

16. MSN listenize biri eklendiği taktirde ciddi problemlerle
karşı karşıya kalma riskiniz, söz konusu hacker sizi kafaya
takmışsa zaten yeterli düzeydedir. Korkmanıza gerek yok.
Size birinin zarar verebilmesi için msn kullanmak gerekli
değildir🙂

17. MSN paralı olmuyor. Logo mogo maviyken yeşile veya mora
dönmüyor.Bir yere tıklamanız da gerekmiyor!

18. Erkek milletini yeren, kız milletini öven mailler erkek
icadıdır. Maksat kız msn’i topalamaktır arkadaşlar!

19. İsrailli bilim adamlarının sivri sinek dna’sıyla oynayıp
süper kan emici,on kat daha dayanıklı hale getirdiği ve
komşu ülkelerin Türkiyede dahil dna haritasını çıkartmakta
kullanacağı casus sivrisinek olayı… Tabi mesajın sonlarındaki
damarlamızdaki asil kanı kirletmeye yönelik böyle bi girişimi
kemalist gençliğin asla kabul etmeyeceği vurgusu karşılıklı
akıl sağlığı dilekleriyle vedalaşmamıza yol açmıştır.

20. 1987’den beri dolaşan mail diye bir şey yoktur.
O dönemde mail yoktu!

21. Klavyemizdeki “w, h, k, ğ” tuşları paralı olmayacak.
Bunun için sitelere girip millete hit kazandırmayın!

22. Petrol rezervlerimizin üzerine amerika civa döküp kuyuları
kapatmış. Arkadaşlar cıva sıvı bir madendir. Tamam ağır ama sıvı!

23. Rus hackerler Türk hackerlara savaş falan açmadı. Açsa da ucu
bize dokunmaz!

24. Sizi kimse telefonunuzu kontrol etmek için arayıp sizin
kimlik bilgilerinize erişmek için kullanamaz. Faturasını
falan da sizin hesabınıza böyle bir yöntemle geç iremez!

25. Tao öğretileri Allah’ın güzelliğini savunan şeyler değildir!

26. Sırf birisinin rüyasına girdi diye o maili iletmemiz
dinen şart değil. Bunu yollamasak dinden filan da çıkmayız.

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: