Webnoloji Weblog

Webnoloji.Com Blog

Hürriyet Gazetesi Hikâyesi

Posted by enginata 15 Ekim, 2008

Yandaki fotoğrafı hatırlarsınız. Hürriyet Gazetesi ekinde verdiği spor dergisinin üzerinde Türkiye’yi bölmüştü. (Buraya veya fotoğrafa tıklayarak ekteki hatanın! büyük halini görebilirsiniz.)

Benim merak ettiğim unsur bu gazetede hiç mi kimse sayfaları denetlemez. Herşeyden önce benim önüme bir harita gelse önce gözüm Türkiye’yi arar. Eğer varsa hemen onu bulurum. Hangi harita olursa olsun, ister Ortadoğu, ister Avrasya, ister tüm Dünya. İster harita yan olsun, isterse ters olsun hiç farketmez. Eğer varsa, o haritada ilk dikkatimi çeken yer ülkem olur.

Şimdi düşünüyorum acaba bu gerçekten bir hata mı? Bu bir hata ise bu adamlar işlerini nasıl yapıyor? Hiç mi dikkat etmiyor?

Bunun üzerine biraz internette gezeyim derken internet haber sitesinde Türkiye’nin “Hürriyet Gazetesi Sorunu ve 15 örnek yalan” diye Günsel Günhan’ın bir yazısına denk geldim.  Yazıyı okudukça bu gazetenin hangi amaçla kurulduğu merak ettim aslında merak etmedim de öyle diyelim. Buyrun buradan siz de internethaberin yazısını okuyun. Sonra da biraz düşünün!!!

Bir Cevap Yazın

 
